Els matins del proper dia 29 i 30 de juny de 10.00h a 13:00h serem a la Piscina municipal de La Maurina per fer una activitat que de ben segur engresca a la comunitat egarenca enamorada dels fons marí.

Edad mínima de participació 12 anys

Menors de 18 anys amb autorització paterna

Equip bàsic necessari:

• Màscara de busseig o snorkel
  • Aletes
  • Experiència en nadar i respirar amb tub i ulleres
  • Emplenar el qüestionari bàsic de salut

Per tots aquells que ja se senten com a peixos anant amb tub i ulleres a les platges, ara teniu l’oportunitat de notar les sensacions de respirar sota l'aigua!  és una meravella que des del Club del Mar gaudirem d'explicar i compartir.

Per això fem una convocatòria àmplia a nivell ciutadà! per despertar-te l'interès per la pràctica del busseig i del nostre Club del Mar.

Convidem a totes les persones a fer la inscripció per viure una experiència subaquàtica gratuïta descobrint el gaudi d'estar sota de l'aigua respirant d'una ampolla i decidir si desitgen adquirir les habilitats necessàries per seguir fent-ho amb seguretat.

La inscripció és el primer pas, rebràs un comprovant sol·licitat, però serà necessària la confirmació del Club per accedir a fer la "experiència subaquàtica" que serà comunicada per e-mail al aspirant.

Aquest any el nostre Club del Mar CRIS Terrassa ha col·laborat amb els actes de la Festa Major de Terrassa 2024 convidant a fer una Experiència subaquàtica a totes aquelles persones que han manifestat el seu interès per viure encara que breument la màgia que se sent mentre es navega per sota de la superfície de l'aigua.

La convocatòria ha sigut un èxit tant per les inscripcions rebudes (20) com per la implicació dels nostres instructors i socis voluntaris que ho han fet possible.

Hem pogut constatar les excel·lents qualitats i bona disposició dels participants que han gaudit en aquestes jornades matinals del 29 i 30 de juny i que s'han fet mereixedors d’un Diploma acreditatiu. Amb aquest diploma també se'ls hi facilita l'accés a la matrícula a fer el curs B1 en condicions favorables en el nostre centre.

Volem agrair el suport de la FECDAS que ens ha proveït de les ampolles, i de l’Ajuntament de Terrassa per brindar-nos les instal·lacions de la Piscina Municipal de La Maurina on hem pogut desenvolupar l'activitat de forma còmoda i satisfactòria.