La Roca Roja, situada a mitja milla de la costa, és una muntanya submergida allargada coronada per quatre pics, tres d’ells situats entre els -9 i -20 metres de profunditat.

En les seves aigües i cavitats rocoses, hi troben refugi una gran multitud d’espècies: congres, morenes i barracudes entre d’altres. Apunta’t i vine a descobrir-ho amb nosaltres!

Requisits:

• Titulació B1E, equivalent o superior
  • Llicència federativa de l’any actual o assegurança vigent (El Club del Mar pot tramitar l’assegurança per un dia)
  • Equip complet (possibilitat de llogar l’equip al Club del mar o al centre Dice Divers). La sortida inclou ampolla de 12 o 15 litres i el cinturó de llast.
  • Reservar plaça abans del dia 10/07/24 a les 18h.

Horaris i localització

Sortida des de Terrassa: Punt de trobada a l'hotel don Candido a les 06:45 hores. Es repartiran les places de cotxe amb l’objectiu d'economitzar el viatge.

Trobada al centre d’immersió Dive Divers a les 08:00

Els preus inclouen sortida amb barca, ampolla 12 o 15 litres i ploms. qualsevol altre material que necessitin consulta per Whatsapp

Preus socis i federats:

La sortida té un cost de 27€.

Referencia foto portada

A la guia el lector trobarà precises il·lustracions tridimensionals com les de la presentació de l'activitat , de les rutes submarines més interessants i centenars de fotografies dels fons, així com una detallada i pràctica descripció de cada punt d'immersió.