Sortida de Club amb preu especial per socis i federats

Apunta`t al grup de WhatsAPP de la sortida

33€ per soci i federat, inclou ampolla, ploms i sortida amb barca, heu de notificar a la inscripció que aneu amb el grup del Club del Mar CRIS Terrassa

Tres muntanyes submergides conformen Els Ullastres. Situades pràcticament davant i menys de dues milles del port de Llafranc. Es numeren correlativament de l'un al tres, a mesura que ens allunyem de la costa; per tant, el tercer Ullastre és el més exterior.

El cim d'aquest Ullastre és a uns 9 metres sota la superfície, baixant fins als 45 metres i fins i tot els 55 metres a la part exterior, que dóna cap a mar obert.

Precisament en aquesta zona exterior hi ha una major abundància de gorgònies vermelles i grogues. També hi abunden els peixos típics de la zona, com la donzella, sards i algun congre. Si tenim molta sort, podem veure algun mero, ia la zona exterior és possible albirar algun espetó.

Profunditat: 9m a 53m
Nivell: Tots els nivells

SORTIDA

Lloc: Ullastres 3
Data: 01/06/2024
Hora: 10:30
Preu: 38,00 € PER SOCIS I FEDERATS 33€

Condicions del centre d'immerció

• L´hora indicada és l´hora de sortida del vaixell, es recomana venir 45 min abans de la sortida, depenent del temps que necessiti per preparar-se.
  • En aquest centre no està permès fer una immersió si fa més de 2 anys que es va fer la darrera. En aquest cas demanem que es faci primer el Refresh.
  • Les sortides no inclouen guia. Si cal bussejar amb algú de l'staff s'ha de fer constar a la reserva.
  • En cas que la sortida sigui a la tarda, recomanem venir 30 min abans.
  • Ocasionalment, l'hora de sortida pot patir algun retard, ja que depenem de sortides anteriors.
  • L'activitat té una durada entre 1h30 i 2h.
  • L'activitat Inclou: sortida en vaixell, ampolla d'aire de 10, 12 o 15L i ploms.
  • Cada participant ha de tenir una titulació de busseig adequada a la immersió a realitzar.
  • És necessari disposar d'una assegurança de busseig (si no en tenen, nosaltres el podem tramitar)
  • La sortida es pot canviar de punt o cancel·lar per causes meteorològiques o una altra causa aliena, en aquest cas es pot canviar de data o reemborsar.
  • La sortida es pot cancel·lar si no hi ha el nombre mínim de bussejadors. En aquest cas s'avisarà prèviament i es pot canviar de data o reemborsar.
  • Podeu cancel·lar la reserva fins a 24 hores abans i sol·licitar un canvi de data o reemborsament.
  • La no presentació a l'hora indicada significa la pèrdua de la reserva sense dret a reemborsament
Cada participant ha de tenir un certificat mèdic vàlid, en cas contrari, haurà d'omplir el següentQüestionari mèdic.
Aquest qüestionari tindrà una validesa d'un any, si el seu estat canvia, haurà de tornar a completar-lo.

* Utilitzem el correu electrònic per identificar els participants de l'activitat, per la qual cosa és molt important utilitzar el mateix mail per a la reserva i els formularis.

Els Ullastres 3 Amb el Club del Mar