Davant de Port d'Aro, trobem un conjunt de roques molt poroses, esculls i petits promontoris on abunden els eriçons, sards, morenes, dentons, nudibranquis, etc.

Requisits:

• Titulació B1E, equivalent o superior
  • Llicència federativa de l’any actual o assegurança vigent (El Club del Mar pot tramitar l’assegurança per un dia)
  • Equip complet (possibilitat de llogar l’equip al Club del mar o al centre Dive Divers). La sortida inclou ampolla de 12 o 15 litres i el cinturó de llast.
  • Reservar plaça abans del dia 17/07/24 a les 18h.

Horaris i localització

Pel matí:

Sortida des de Terrassa: Punt de trobada a l'hotel don Candido a les 7:45 hores. Es repartiran les places de cotxe amb l’objectiu d'economitzar el viatge.

Per la tarda:

Aquesta sortida es farà com a continuïtat de la de Palamos pel matí des de terra que serà de tot el dia amb els alumnes, si algú vol anar a la sortida en barca solament, quedaríem al mateix centre de busseig  tarda a les 15:30 h a:

CLICA SOBRE LA FOTO
Divers Platja d'Aro

Els preus inclouen sortida amb barca, ampolla 12 o 15 litres i ploms. qualsevol altre material que necessitin consulta per Whatsapp

Preus socis i federats:

La sortida té un cost de 27 €.

Podeu veure l'experiència a Youtube.

subscriu-te al canal !!!