Reservar com més aviat millor perquè és obert i és possible que les places reservades pel club s'omplin ràpid

Cal apuntar-vos DIRECTAMENT A TRITON

(heu de clicar a Apunta't-hi) i un cop ple el qüestionari I REGISTRA'T A TRITON,

Heu de rebre la confirmació de Triton per e-mail, si no no us heu subscrit bé.

Al final a "Comentaris" posar

“Bussejador del Club del Mar de Terrassa”

ES PAGARÀ AL PREU DE CLUB ALLÍ MATEIG

PREU PER SOCIS DEL CLUB DEL MAR  32 € preferentment portar en efectiu

PREU PER NO SOCIS ....................... 38,00 €

Situades pràcticament davant i a menys de dues milles del port de Llafranc, ens trobem amb tres fantàstiques muntanyes submarines anomenades Els Ullastres.

Es tracta de tres formacions rocoses que queden submergides per complet. El Ullastres II, és la muntanya que està al mig dels tres Ullastres i comença a partir dels 8 mi descendeix fins als 35m de profunditat, amb desnivells suaus i pedres aïllades en el fons, formant coves i estrets passadissos.

En aquesta immersió abunden les parets de gorgònies, els bancs de barracudes així com les llagostes. Es pot realitzar com a recorregut circular o bé seguint els canons que ho protegeixen.

Profunditat: 9m a 35m
Nivell: Tots els nivells

QUÈ INCLOU L'ACTIVITAT?

Vaixell, ampolla i ploms

QUÈ NO INCLOU L'ACTIVITAT?

Assegurança de busseig. Equip. Guia

DURADA

L'activitat completa dura aproximadament 1h30/ 2h, el temps d'immersió és de 50 min.

• L´hora indicada és l´hora de sortida del vaixell, es recomana venir 45 min abans de la sortida, depenent del temps que necessiti per preparar-se.
  • En aquest centre no està permès fer una immersió si fa més de 2 anys que es va fer la darrera. En aquest cas demanem que es faci primer el Refresh.
  • Les sortides no inclouen guia. Si cal bussejar amb algú de l'staff s'ha de fer constar a la reserva.
  • En cas que la sortida sigui a la tarda, recomanem venir 30 min abans.
  • Ocasionalment, l'hora de sortida pot patir algun retard, ja que depenem de sortides anteriors.
  • L'activitat té una durada entre 1h30 i 2h.
  • L'activitat Inclou: sortida en vaixell, ampolla d'aire de 10, 12 o 15L i ploms.
  • Cada participant ha de tenir una titulació de busseig adequada a la immersió a realitzar.
  • És necessari disposar d'una assegurança de busseig (si no en tenen, nosaltres el podem tramitar)
  • La sortida es pot canviar de punt o cancel·lar per causes meteorològiques o una altra causa aliena, en aquest cas es pot canviar de data o reemborsar.
  • La sortida es pot cancel·lar si no hi ha el nombre mínim de bussejadors. En aquest cas s'avisarà prèviament i es pot canviar de data o reemborsar.
  • Podeu cancel·lar la reserva fins a 24 hores abans i sol·licitar un canvi de data o reemborsament.
  • La no presentació a l'hora indicada significa la pèrdua de la reserva sense dret a reemborsament

Cada participant ha de tenir un certificat mèdic vàlid, en cas contrari, haurà d'omplir el següentQüestionari mèdic.
Aquest qüestionari tindrà una validesa d'un any, si el seu estat canvia, haurà de tornar a completar-lo.

* Utilitzem el correu electrònic per identificar els participants de l'activitat, per la qual cosa és molt important utilitzar el mateix mail per a la reserva i els formularis.

Dubtes per WhatsApp al

604 427 813